Hela studiebidraget sa... POFF!

2010-01-30 @ 00:08:53
Hela studiebidraget kommer att gå åt i helgen! Det känns i plånboken. Jag är sä jävla glad att jag har lönen kvar att klara mig på och det ska sparas! Det var ett tag sen jag hade så här mycket.

Idag var en helt ok dag. Första lektion gjorde man knappt nånting, där fick vi bara repetera inför provet på tisdag. Sedan var det geografiprov, det var rätt svårt, men jag tror jag klarar mig faktiskt. Det kändes helt okej, men man vet aldrig hur de rättar. Därefter matte, svenska och idrott. Shit, jag blev skittrött på idrotten. Vi hade boxning. Sjukt jobbigt. Jag trodde seriöst jag skulle dö, men det det var så himla kul och man kan verkligen ta ut sina aggretioner (stavas det så?).

Efter skolan var det då att försöka hitta nån present till Micko. Och vi hoppas på att hon blir glad över vad vi har skaffat till henne. Det tog lång tid på stan, men efter vi var klara med presenten så gick jag runt och kollade lite. Jag ville ha ett par tights med något lädermönster på låren, eller liknande. Och jag hittade ett par. De ska jag ha imorn på festen. Och det ska bli kul. (Så jag spenderade 400 på tankning, 200 på legging, sedan 100 på presenten. Nu ska jag bara beställa hem en tröja från Kan Dee!)

Mycket som ska göras imorn. Jag ska lämna av en väska hos syrran för jag ska sova där imorn. Sen är det jobb mellan 11-16. Och som vanligt blir det säkert lite övertid. Så låt oss säga att jag kommer därifrån kvart i 5, då är jag inte hemma förrän efter 5. Då måste jag fixa mig iordning fort som fan för jag ska till Micko som bjuder på middag. Sedan blir det HP5 eller Gute! Party. Jag är rätt pepp! Fan så kul vi kommer ha det!

På söndag fyller min kusin Jessica 20 år. Grattis!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback