Goda ord ger positiv inställning

2010-01-24 @ 23:23:25
Mja, jag säger återigen att jag inte har något att skriva nu. Rätt tråkigt faktiskt. Men jag tror inte ni vill höra om mitt plugg. Det har i alla fall blviti mycket blandat. Jag har skrivit rent geografin och har några frågor kvar som behöver besvaras, sen är jag klar. Jag har även försökt mig på några svenskaövningar som vi ska göra till på fredag och sist har jag nu räknat klart matten. Började med matte D kursen förra veckan och det ska bli en spännande termin. Jag tror inte jag ligger efter än i alla fall.

Imorgon börjar jag kvart i ett som vanligt och det känns bra. Men funderar på att gå upp rätt tidigt ändå och kanske plugga lite. Men det kan jag inte betämma riktigt än. Det avgör jag imorgon.

Imorgon kväll ska jag även jobba. Sista introkvällen, så om jag ska jobba fler kvällar så kommer jag att få jobba ensam. Så jag får ta några lördagar först innan jag väljer fler kvällar så jag kan känna mig mer van. Men jag har hört goda ord om mig från andra och det känns positivt.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback