Dagens sista minuter

2010-01-04 @ 23:53:04
God kväll
Ja, då har man suttit med svenskan största delen av dagen. Och imorgon måste jag fortsätta ordentligt med det. Den saken är klar. Men som vanligt kan jag ana att jag kommer sitta långt in på nätterna med det här den här veckan. Jag har inte fått ned ett ord på papper som jag ska använda i uppsatsen. Jag har läst alla texter och så, men som sagt, analysera, är inte min grej. Men imorgon måste jag få ned nånting. Koncentrationen håller inte i sig hela tiden. Måste ju ta paus lite då och då för att inte stirra mig blind på det jag håller på med.
Boring.

Nej, nu ska jag bara ta det lugnt framför tv:n.


Kommentarer
Postat av: Joakim.

sv: tack, eller vad man ska säga.. tycker också bilden blev riktigt bra :)

2010-01-05 @ 03:39:04
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Holy Kirch

hej allt bra? :)

2010-01-05 @ 04:06:57
URL: http://holykirch.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback