45 minuter övertid - money!

2010-01-12 @ 23:27:24
Kom hem för ca 50 minuter sen.Har varit och jobbat. Jobbade från halv 4 till kvart i 10. Lite drygt var det, men jag är inte van. Det blir bättre, tro mig. Jag tycker det är jättekul att få lära sig lite nya saker. Det kommer då dröja lite till innan jag vet allt. Men det löser sig så småningom. Det blir en utmaning som jag gärna ger mig på.

Jag kom hem halv 11 och då var det direkt att ta något att äta, för jag hade inte ätit sen lunchen i skolan och det var vid halv 11 (12 timmar innan). Ganska lång tid! Så det var gott med mat!

Nu ska jag lägga mig. Det blir upp tidigt imorn och bege sig till skolan!

Byebye

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback