Tomorrow is tuesday

2010-02-01 @ 16:44:31
Var superduktig idag och åkte in till skolan till 8 och pluggade matte även fast man inte började förrän klockan kvart i ett. Matte D började vi med för nån vecka sen. Men det var inte det vi åkte in att räkna på. Vi tänkte att vi skulle börja jobba med inlämningsuppgiften från matte C. Den måste lämnas in för att man ska kunna få ett betyg i C-kursen.

Pratade även med yrkesvägledaren idag. Blev väl inte mycket klokare. Men en aning kanske.

Sedan var det då matte som var på schemat och vi hade genomgång om sinussatsen om ni vet vad det är. Sen jobbade vi bara på i boken.

Nu sitter jag hemma. Lider för att jag vet att jag måste ta tag i pluggandet. Vi har prov imorn och jag vill kunna så mycket som möjligt. Jag fattar inget av det och nu när man ska stress-lära sig det så kommer resultatet säkert suga. Men jag ska vara positiv, då kanske det löser sig.

Men först ska jag ha en saffransbulle, för det finns nog kvar i frysen. Ohhlalala

Peace out

Kommentarer
Postat av: sophie

gullig blogg!

har en frågestund på min blogg, uppskattar om du kanske kan slänga in en fråga?:)

2010-02-01 @ 16:47:29
URL: http://sophiehellstrom.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback