Mycket beröm

2010-02-08 @ 20:17:29
Första stängningen själv igår gick mycket bra. Kom då därifrån lite senare än vad jag hade tänkt mig, men det var ju ganska mycket som skulle göras. Idag fick jag även mycket beröm för det verkade vara en bra stängning jag gjorde. Jag hade tydligen bara missat en sak, och det var bra jämfört med andras första stängning. För de hade glömt betydligt fler saker. Så jag är verkligen glad och nöjd.

Hade första matteprovet på D-kursen idag och det kändes riktigt bra. Jag hade nog inte behövt åka in till skolan tidigt imorse till klockan 8 och plugga, eftersom för det första räknade jag bara i 1,5 timme och för det andra började jag inte förrän kvart i ett. Jag hade gärna tagit lite mer sovmorgon. Nästa måndag tänker jag sova länge!

Har även kommit ganska långt i boken Molnfri bombnatt på 554 sidor som vi ska läsa på 3 veckor (dock bara 2 veckor kvar). Jag får dock ta och sätta lite mer fart om jag ska hinna färdigt.



Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback