Jag behöver lugn

2010-12-25 @ 16:50:29
Just nu mår jag inte bra! Kunde inte sova ordentligt inatt! Jag hade svårt att kunna slappna av och hade för mycket i tankarna. Svårt att slappna av på grund av skolan, det är mycket som måste göras innan jag börjar igen och jag har inte gjort nånting sen jag kom ner hit till ön. Vilket inte är bra! :( Det är det jag tänker på hela tiden nu och förstår inte varför jag inte gör något. På lovet vill man helst ta det lugnt och vara med familjen. Men jag är uppstressad till tusen! Jag sade till mig själv att jag skulle vara flitig veckan innan jul, men icke sa nicke. Det gick inte! Om jag ska hålla på så här hela tiden kommer jag att få magsår! Och jag känner mig själv att jag är dålig på att ta tag i saker och ting. Sedan blir inte saken bättre på grund av vädret då jag inte vet om jag kommer kunna ta mig hem om det inte blir bättre väder. Tåg blir inställda hit och dit, så jag får hoppas att det blir bättre nästa helg då jag ska åka hem. Jag vill ju även kunna ta mig till Norge (resan som redan är bokad) och hälsa på min underbara pojk också, men då får det inte heller bli några förseningar för då är det kört (Jag ska ska till Norge samma dag som jag åker från ön, hem till Borås och vända bara). Allt det här stör min koncentration och disciplin!
Imorgon väntar även jobb. Har fått tre pass på Konditori Norrgatt, där jag nu inte varit på 4 månader. Så det ska bli intressant att se hur det kommer att gå för mig. Det är trots allt väldigt längesen jag jobbade. Därför försvinner även massa timmar skolarbete där också. Hur ska jag hinna?

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback