Hemma på ön igen <3

2010-12-19 @ 22:51:53
Jag ber hemskt mycket om ursäkt, att jag inte skrivit på hur länge som helst! Det har varit fullt upp med allt, men att jag fortfarande inte tagit några minuters paus och gjort ett inlägg i bloggen är inte okej. Men att jag inte skrivit på en hel månad trodde jag inte. Skäms på mig!

Det har varit plugg och grupparbeten som tar mycket av ens tid, samt att jag fick besök av min underbaraste norrman <3 Det kom som en chock för mig. Han sa att han ville till mig och bokade några timmar innan han reste till mig! Hur underbar är man inte då?! Så en vecka stannade han hos mig! Det blev ganska mycket plugg och mys! Glad att jag får träffa honom om två veckor igen, för då åker jag till Norge så ska vi tillbringa några dagar tillsammans igen <3

Nu befinner jag mig hemma på ön igen och det känns hur konstigt som helst och det känns som om jag aldrig varit borta. Inget har förändrats! Förutom att mitt gamla rum nästan är helt tomt. Saknar det på ett vis! Saknar allt! Men jag trivs i Borås som tur är!

Jag kommer att stanna här på ön i två veckor (åker direkt härifrån hem till Borås den 2:a januari och sticker samma dag till Oslo) Här går det undan! ;)

Men tyvärr måste det även bli mycket studerande för jag har tentamen en vecka efter jag kommer tillbaka till Borås! Men den idiot som jag är så glömde jag ett viktigt anteckningsblock i min lägenhet i Borås och där gör den definitivt ingen nytta. Jag tog med mig ett av blocken som var till det ämnet och det är det blocket som har MINST anteckningar från föreläsningar. SATAN!....vad ledsen jag blev på mig själv då. Det här är ju viktigt för mig! Min data kraschade på något vis också så inget tycks fungera bra i mitt liv just nu. Det tycks vilja att jag ska faila?

Igår kväll träffade jag några av mina gamla vänner som jag inte sett sen jag flyttade härifrån, vilket är 4 månader sen. Det var verkligen helt underbart att få se dem igen! Saknar dem! :)

Nej nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen (vilket jag även gjort hela dagen) :P
Och imorn ska jag försöka plugga

ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Haft en bra dag? :D

2010-12-21 @ 15:39:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback