Rundvandring i stan

2010-08-25 @ 21:27:35
Idag körde Freddy och jag runt lite i stan. Visade runt lite grann. Mycket av det hade jag redan sett, men det gick snabbare med bil och man slapp regnet. Han visade även fiket dit ALLA går, det påminde lite grann om Ringduvan hemma, så det kändes bra. Dit kommer jag absolut gå fler gånger. Jag tog en varm macka (baguette) med kyckling och currysås (jag är galen i kyckling o curry) och den var helt klart underbart gooood! Mums mums!
Kyckling o curry
En liten rundvandring blev det senare på eftermiddagen med högskolan. Inte så mycket folk, men det var rätt kul ändå. Gick till platser som studenterna rekommenderade, fiken, uteställena, restaurangerna, mataffärerna, osv. Imorgon blir det pubrunda.
Sen var det ju att ta sig uppför de där förbaskade backarna mot brorsans. Fy fan vad det kändes i vaderna när jag kom hem. Det tog en halvtimme från skolan till honom. Usch! Jag kommer nog inte hälsa på honom så mycket dessvärre. Bra motion, men helst inte varenda dag.
Nu ska jag ta det lugnt vid tv:n, sen sova lite, för imorn väntar en ny dag. Kanske även får nycklarna till lägenheten, eller på fredag. Håller tummarna! Jag vill flytta in nu!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback