Tyvärr ingen grillkväll

2010-08-24 @ 17:00:25
Tyvärr ändrade jag mig i sista minuten att jag inte skulle gå på grillkvällen ikväll...Jag ville gå, men jag har varit i staden sedan halv 2, i ösregnet, kom inte hem till Freddy i tid heller. Strax innan 4 var jag hos Freddy.(samlingen var 16 vid högskola och det skulle jag aldrig hinna.) De förbaskade backarna för att komma hem till Freddy är inte att leka med alltså, och heller inte i regnet. När jag steg inför dörrarna, droppade det seriöst om mig. Fick byta om till torra kläder och de blöta kunde jag krama ur vatten. Helt otroligt vad mycket det kan regna. Så när jag väl hade bytt om hade klockan blivit för mycket, så jag fick helt enkelt strunta i det. (Och jag ska vänja mig vid cykel? HALLÅ!!!! Aldrig! Bilen ska fasen hit alltså!! jag klarade mig inte en dag utan bil. Nej fy!) Om det bara inte regnade hade allt varit lugnt! Jag får hålla ut ett tag till, men det ska nog gå bra.
Så ikväll blir det hemmakväll hos bror. Men imorgon ska jag vara med på aktiviteten som står på schemat.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback