Mitt livs största förändring.....

2010-08-23 @ 00:04:31
....sker imorgon. Då flyttar jag från Gotland och ända till Borås, "Regnstaden". Jag har idag haft det svårt att smälta att faktiskt imorgon flyttar jag. Nu ska jag bli vuxen på riktigt! Jag jobbade mitt sista pass idag och 20 minuter innan stängning blev jag nervig, ville inte stänga, för då skulle jag verkligen sluta arbeta! Ofattbart. Där kunde man ha haft jobb tills vidare, men istället väljer man att fortsätta plugga. Men jag vill ju komma härifrån, så självklart har jag gjort rätt val. Det ska bli så oerhört kul!
Imorse blev jag bjuden på frukost hos Josefina. Hon hade verkligen gjort en helt underbar frukost! Det blev en fullständig måltid! Allt möjligt fanns att välja mellan. Tack tjejen! Det var jättmysigt och jag kommer verkligen sakna henne. Men som tur är...är hon bara ett samtal bort, vilket känns bra. Kontakten ska hållas!
Sen ikväll bjöd jag in familjen på fika hos mormor och morfar, med tårta från jobbet. Det blev en riktigt mysig kväll dessutom. Det var dock jobbigt att säga hej då till mormor och morfar, saknar dem redan!
Jag kommer tillbaka hörni, jag ska inte dö! :)
Imorgon startar mitt nya liv, längtar!

Kommentarer
Postat av: Josefina

Självklart det är bara att ringa när du vill:)

2010-09-04 @ 16:38:52

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback