En tredjedel av lasset går imorgon

2010-08-05 @ 22:54:45
Återigen har det var full rulle i mitt liv. Jobb jobb jobb, planering, tankar osv. Funderingar över hur det blir med boende i Borås och vad som ska med och när och hur. Huu! Men det är ändå kul. Men om två veckor lämnar jag denna ö. Då åker jag med brorsan och bor hos honom. Men jag har en till nyhet........JAG HAR FÅTT LÄGENHET! Gud, så skönt det är. Då slipper jag tränga mig på hos brorsan. Så kontraktet på lägenheten kommer när som helt.
Allt ska bli så spännande. En ny stad, en egen lägenhet, nya människor, en helt ny start. Det har jag längtat efter länge! Jag behöver det.
Idag var jag och köpte flyttkartonger och har fyllt tre stycken som mamma och pappa redan imorgon kommer att ta med till Borås. De ska semestra en vecka nu så jag har huset för mig själv. Det händer INTE ofta! Snarare aldrig! Nu får jag känna på lite hur det är att bo själv och ta hand om mig själv. Måste nog bli duktigare på det.
Imorgon blir det staden med några av tjejerna. Ska även på födelsedagsfest hos Bella. Trevligt trevligt :) Så ska man upp och jobba vid 9 på söndag! Ojoj, hur ska kvällen sluta?
På lördag kväll ska jag och min b-kusin träffas och äta pizza på nymans. Vi har inte träffats på typ ett år, och nu måste vi ju det innan jag flyttar. Gud va jag kommer sakna alla!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback