Vad är fritid? Vet inte vad det är.....

2010-04-23 @ 20:48:46
Nu tänkter jag faktiskt ta mig tid att skriva lite här. Såg att jag inte gjort det på över en månad. Men det har inte funnits tid till det. Allt är jobbigt nu in i det sista. Studenten är om lite mer än en månad och man är inte ens halvklar med skolan. Jag förstår inte hur de har tänkt när de lade alla prov och inlämningar i samma veva. Jag hinner inte lära mig nånting. Vi har nästan inte haft nått att göra under hela den här terminen, känns det som. Men nu ska allt göras.

Tiden räcker inte till, även om man använder den flitigt. Skola, jobb och fritid. Fritid? Vad är det? Det finns inte i mitt ordförråd längre. Jag vet snart inte vad det är. Jag försöket med allt så gott det går. Men inte lätt när magen krånglar och huvudet inte klarar av allt. Rent psykiskt! Vilket påverkar fysiskt.

Ska försöka vara positiv dessutom, men det är svårt. Se framåt och längta efter studenten! 1 månad kvar! Kämpa!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback