Jag är kluven

2010-04-24 @ 09:57:33
Wow två inlägg, två dagar efter sig måste vara rekord. Natten var ett helvete. Pratade dock i telefon i en halvtimme. Det var väl mysigt. Men är det bara tomma ord? Vet inte...

Natten var då inte så bra. Sov dåligt. Varför vet jag inte. Kanske för att jag ska jobba hela helgen fast jag egentligen behöver plugga. Det är sjukt mycket som ska göras. Prov är väl enkla att plugga till. Men när man ska skriva en uppsats till tisdag näst nästa vecka känns inte så bra. Speciellt inte när vi haft praktiskt taget hela terminen på oss och jag har inte börjat. Då kanske ni kan förstå att den måste vara stor. Och det kan jag säga att den är! Men får skylla mig själv att man inte satt igång med den tidigare. Men jag tror jag ska klara mig hyfsat bra. Gäller att hänga med! Två prov nu i veckan som kommer dessutom. Matte och internationell ekonomi och jag vet inte ens vad vi skall ha prov på.

Mm, snart blir det jobb från 11-16, men innann jag sticker ska jag faktiskt plugga lite matte för jag har rätt mycket kvar att göra.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback