Stressen är orsaken till mina sömnproblem

2009-09-19 @ 02:07:48
Usch vad dåligt jag känner mig! Intresse för att blogga just nu ligger inte högt på listan. Jag har inte tid! Men hur lång tid tar det ens att skriva ett litet inlägg? Inte långt, men den korta tiden är alldeles för viktig för mig. Den måste användas till att plugga. Nu pluggar jag då inte! Klockan 2 på fredagnatten har man inte lust att sitta bänkad med matteboken öppen framför sig. Nej nej! Men imorgon (idag) och på söndag kommer jag förmodligen sitta med den. Har prov på måndag.

Har ni haft en bra kväll/vecka? Jag har ju inte varit så aktiv här just nu, så jag vill gärna vilja veta vad ni har haft för er den tiden som jag inte varit inne o kollat så mycket.

Jag har då varit i _____ hos en kompis. Jag, Bella och Frida hade en liten myskväll med god mat, prat och idol. Alltså, är det bara jag eller har det varit ganska många BRA sökande som gått vidare i år??

Jag kom hem för kanske en halvtimme sen, och de sista 500 m hem var inte roliga o köra. (låter komiskt med 500 m, but it's true) Var så fruktansvärt trött att jag skulle kunna ha somnat vid ratten, vilket kunde ha varit riktigt farligt! Men men nu är jag pigg igen. Men ska snart gå och lägga mig ändå. Jag har inte haft en skön vecka. Jag har sovit hur dåligt som helst varenda natt. Har inte förstått vad det kan bero på. Men mamma kom på imorse vad det kan vara: STRESS! (Det är så mycket i skolan just nu att jag skulle kunna lägga mig ner o dö för att slippa allt det. Men det är väl bara o kämpa på och hålla ut helt enkelt) 

inget kort inlägg, men "några" ord fick jag ned ^^

Kommentarer
Postat av: SELMA AALACHI

hatar när man måste stressa sig:(

2009-09-19 @ 08:26:55
URL: http://sells.blogg.se/
Postat av: annirene

svar: den är sjukt bra !

2009-09-19 @ 10:32:09
URL: http://annirener.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback