Söndag i helhet - Finger hurt!

2009-09-13 @ 20:05:14
  • Vakna klockan 10
  • Börja plugga vid 12
  • Åt mat kvart i ett (lasagne)
  • Plugg
  • Stack ut på en cykeltur i 50 minuter (lite mer än 1 mil?)
  • Dusch
  • One Tree Hill (seriestart)
  • Privileged
  • mer plugg


Ni ser dessa bilder här nere? Jag böjde nageln bakåt igår när jag skulle hjälpa pappa. Så här ser det ut nu! Det gör fortfarande sjukt ont! Ni ser det blålila? Där nere böjdes nageln bakåt. Nageln var så hård också, så därför gjorde det helvetes ont.




Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-13 @ 21:12:12
Postat av: Petra

förlåt att jag frågar man jag kommer inte ihåg vad jag kommentera :( känns som det ar ett tag sedan jag kommenterade ! mitt minne är som en guldfisks

2009-09-13 @ 21:14:19
URL: http://petrawartmark.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback