Jag har idétorka

2009-10-13 @ 20:00:49

Lyssnar på Melissa Horns nya album, vilket är totalt underbart. Jag är förälskad! Gud, så bra det är!
Sitter och njuter av musiken samtidigt som jag sitter och skriver en uppsats och dricker en varm kopp te. Så mysigt som en kväll som denna. Vädret har blåst upp i storm och det haglar. Eller det gjorde det förut i alla fall. Nu har det blivit ett uppehåll.

Skrivandet på uppsatsen går rätt hyfsat, men nu har jag stirrat på texten i en kvart utan att ha skrivit något. Jag har fått idétorka. Uppsatsen är så gott som klar, men det känns som om något fattas. Men jag har inte kunnat sätta fingret på vad det är.

.......................?

Samma sak hände nu, jag visste inte vad jag skulle skriva HÄR och NU. Fantasin inte på topp. Men var glad att lyckats ta mig tid att skriva. ETT UNDER! =)

Nää, ska snart ta mig en dusch. Jag orkar inte gå upp tidigt imorn. Jag är så frusen på mornarna och då är det inte kul o klä av sig. Står alltid o skakar i duschen. Man vet vad som väntar efter man stiger ut. Dår får man linda in sig i handduken fort som tusan, springa upp och sätta på sig kläder. brrrr! Kallt.

BYebye


Kommentarer
Postat av: C H R I S T I N - Foto. Illustration. Webbdesign

Svar: Jaa åååh :D

2009-10-13 @ 21:58:36
URL: http://www.christinmartinsson.se
Postat av: Natalie

Hoppas det blev bra ändå :)

2009-10-14 @ 19:46:30
URL: http://nathm.blogg.se/
Postat av: Natalie

Så lite så :)

Ja bara du är nöjd så! :D

2009-10-14 @ 19:57:42
URL: http://nathm.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback