DuracellZenita

2009-10-16 @ 23:45:13
Sista skoldagen idag, så nu har jag gått på höstlov. Det kan inte bli mer skönt än vad det är. En hel vecka utan att ha något med skolan att göra. Enormt skönt med en paus från allt arbete.

Lovet började kvart över 3, så jag drog direkt hem och börja städa och tvätta. Jag har legat i sen klockan 4. Blev väl klar med städningen vid halv 7 och med tvättningen halv 10. Nu är nästan alla mina kläder rena. Så nu är det bara o välja och vraka mellan allt.

Nu ska jag bara fundera ut på vad jag ska göra på lovet. Festa, umgås, kanske träffa en gammal lärare som jag hade på mellanstadiet. Sen ska jag se till att börja med joggningen igen. Det har varit fruktansvärt dåligt med det. Måste bli taggad igen. Nu hoppas jag bara på att vädret kan visa låte nåd och inte regna hela tiden, så man kan bege sig ut o jogga.

Såg ni idol ikväll då? nu fick jag som jag ville. Camilla åkte ut! Hon har inte varit någon favorit, och hon verkade inte vara det hos många heller, eftersom hon åkte ut.

Bien bien
Vii hörss


Kommentarer
Postat av: Lexie

mitt lov började 10.45, kändes skönt :D

2009-10-23 @ 21:00:00
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback