Twilight

2009-05-03 @ 15:17:41

Dagar som flugit förbi som vinden. Det är vad som händer här. Vad har man gjort dessa tre dagar som man vart ledig? Nja inte mycket måste jag säga. I torsdags var blev det middag, som sedan följdes av slapp fest för min del. Åkte hem ganska tidigt. I fredags, 1 maj, åkte vi då till Majstre och åt mat. Det var jättegod mat, men det var inte det jag egentligen ville ha. Första gången på flera år, kanske till med sen alltid jag kan minnas, så har det aldrig varit varmt när befinnat sig där. Då har det alltid var kallt och molnigt. Blåsigt och kyligt. Men inte i år. I år var det jättevarmt och solen sken som aldrig förr. Nästan inga moln på himlen. Bara den klara blåa himlen som man bara kan tänka sig finnas.
Mot kvällen hämtade jag bilen hos Josefina, som jag hade lämnat kvällen innan eftersom det blev lite dricka. Sedan körde jag ut till Hejde för att lämna väskan till Mikaela, som hon lämnat i min bil. Så nu har jag äntligen har jag fått sett hur hon bor. Jättemysigt och stort! Men jag skulle vara rädd för att bo där, värsta slottet ju. Jag skulle antagligen gå vilse =)
Igår var vi på stan och handlade, jag, mamma, pappa och Freddy. Vi bestämde oss för att grilla till lunch och köpa hem pizza mot kvällen. (Nyman's Pizza) Jag grillade även marschmallows, mums. Tog lite tid, för grillen hade svalnat för mycket. Men det gick ändå.

Åh, och jag såg Twilight igår också. Helt underbar film, absolut älskar den. Rekommenderar den verkligen.
Idag har jag suttit framför tv:n och datorn. Jag har också blivit väldigt förkyld och hostar som en gris. Hostar tills man inte kan andas längre. Förskräckligt.

Nu ska jag se om jag fixa i ordning lite mat, för jag känner att jag börjar bli hungrig.
Byebye


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback