Miss Kiss Kiss Bang - Fairytale

2009-05-15 @ 22:12:49
Denna vecka har passerat rätt så fort. Och det är positivt. Har varit ute och sprungit och gått varje dag. Det har varit helt underbart. I torsdags var Paolo Roberto i skolan och föreläste. Det var jätteintressant. På ett sätt blev man rörd. han talade om sitt liv och sin tuffa uppväxt. Han var även väldigt rolig. Vi lyssnade på honom i lite mer än en timme och jag måste säga att det inte var ett dugg utråkande att höra på hans historia.

Nu har jag packat färdigt för helgen, för imorgon bär det sig av mot Varnhem och kusinerna. Min kusin Liam tar konfirmationen på söndag, så därför åker vi dit. Det ska bli jättekul. Har inte träffat dem på ett tag nu. Synd att vi missade dem i påskas, då vi var bortresta och de var här nere på ön.

Jag har hittat två nya låtar som jag tycker mycket om. Båda är från ESC 2009. Tysklands och Norges bidrag. Alex Swings Oscar sings - Miss kiss kiss Bang, Alexander Rybak - Fairytale

Come, let us swing!

"Gör du gott, så gör det långsamt;
Gör du ont, så gör det på en gång
."
- Machiavelli

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback