Men herregud!

2009-05-28 @ 22:23:29
Klockan är över 10 och solen är inte helt nere ännu. Det märks att sommaren är här för tiden spelar stor roll. Det blir bara svårare och svårare att somna om kvällarna eftersom det fortfarande är ljust ute. Jag kan inte sova när det är ljust. Jag är inte van med det. Jag är som ett litet barn som inte är van med skillnaden. Man lär sig väl? Naj, senare kan man sitta uppe tills det är kolsvart ute och  sen kan man lägga sig. Men det blir ljust fort också så någon längre sömn lär det inte bli. Men men, antar att jag nog måste lägga mig snart så jag orkar upp imorgon. Sitta dagen för veckan, skönt. Skönt med helg.

Undrar vad jag ska hitta på?


Inget

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback