JAG VILL OCKSÅ TA STUDENTEN!!!

2009-05-27 @ 21:24:21
Om en vecka är det studenten. Jag längtar av hela mitt hjärta tills det är min tur. Förhoppningsvis kommer det sista året gå i ilfart. Jag vill också ta studenten! Om två veckor slutar jag 2:an. Vilket kommer att bli jätteskönt. Bara ett år kvar. Det är hemskt vad fort det går. Var som om man igår började 1:an.

Jag är sannerligen glad också för igår fick jag en god nyhet. Jag kommer få MVG i matte B! Det är ju fullständigt underbart. Det trodde jag inte. Det var bara något jag hoppats på efter allt jobb jag har lagt ner på matten. Nästa år, i 3:an, ska jag läsa både matte C och D. Det ska faktiskt bli kul. Hoppas även där att det kommer gå bra.

Idag hade vi ekonomiprov och det kändes riktigt bra faktiskt. Även fast jag inte hann plugga så jättemycket så gick det bra. Jag hade tänkt mig att plugga kanske en halvtimme i morse, men vem är det då som försover sig mer än en timme? JO, JAG!!! Jag hade en himla tur att jag skulle bli hämtad vid halv 8, för bussen hade jag missat. Vaknade strax efter 7, så det var att stressa sig in till grannen och ge kaninerna mat och släppa ut katterna. Sprang sedan in till mig och kastade bokstavligen på mig kläderna. Skit, jag har aldrig varit så stressad en morgon förut. Rekord försovning för min del får jag kalla det. Nu ikväll så har pappa retat mig för det. Men jag tycker inte det är kul. Eller nja, kanske lite.

Nu ska jag fortsätta se på Grey's Anatomy. Har nog missa lite sen pausen.
byebye

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback