Ingen självbehärskning alls

2009-05-24 @ 19:22:33
Tiden sprang iväg fort idag. Vaknade, kollade på klockan, som visade att den var 11. Långt in på dagen. Jag hade tänkt plugga, men man har fastnat för andra saker istället så som tv:n, solen och promenader på stranden. Humöret för studering har inte varit på topp. Det är mest nu som jag borde vara på topp för att klara mig genom veckan, som verkligen är fullspäckad. När den här veckan som kommer är över då har en stor sten fallit från mitt bröst. Vilken lättnad.

Som sagt blev det lite tv tittande i förmiddags i någon timme, sedan någon timme i solen och sist en timme på promenad. Jätteskönt. Jag skulle kunna ha gått flera timmar. Men orkade inte.

Jag har inte ens öppnat mina böcker. Jag har inte behärskat nånting. Vilken SYND. Jag hoppas innerligt det kommer gå bra ändå.

Nu blir det mera Gossip Girl. Sedan Bones

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback