Förkyld......

2009-05-03 @ 21:23:17
Satte precis på inspelningen. Spelar in Så ska det låta från i fredags. Tyvärr så missade jag det. Istället åkte jag till Micko, lämnade hennes väska, plus att det blev lite skvaller som vanligt.
Jag tänkte egentligen se programmet nu, men jag orkar inte hålla mig uppe. Att hosta och vara förkyld tömmer verkligen orken för en. Allting är miserabelt. Hostan, förkylningen, torra och spruckna läppar, matt hy. Jag hoppas jag blir frisk snart. Detta är inget man orkar ha länge.
Skolan börjar imorn igen efter att ha varit ledig i tre dagar. Det kunde gärna fått vara tre dagar till om inte mer. Men snart är det sommar och det längtar vi till. Förutom att jag inte har fått sommarjobb än. Men vi tar en sak i taget. Skolan först.
Patience

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback