en runda på Tofta Beach

2009-05-29 @ 20:51:02
Kom precis in från 40 minuters tur på beachen. Helt fantastiskt uppfriskande var det att springa längs stranden. Så himla skönt. Ännu längre än vad jag brukar klara, plus lite till från cykelbanan och hem. Det börjar arta sig, dessa turer ute. Kanske kan bygga upp min kondis ganska mycket om jag håller på regelbundet, eller vad sägs? Nja, hoppas som alltid kan man jö. Efter rundan så kom jag hem helt pumpad, behövde vatten och stretcha ordentligt. Vill knappast ha träningsvärk imorgon. Jag har inte haft träningsvärk på länge. Jag brukar annars få det så fort jag är ute och rör på mig och nästa dag kan jag knappt röra mig. Jag har blivit så peppad på sistone och jag vet inte vad det har kommit ifrån. Men jag tackar för all del.

Tofta Beach

I skolan är det inte något kvar. En liten analys på en text som ska lämnas in nästa fredag och på onsdag en kort redovisning om en reklamfilm som man valt ut. Jag och Micko är en grupp. Vår film förmedlar verkligen ett budskap. Men jag vill inte avslöja vår idé, ifall någon tänker ta den ;) Vi fick reda på resultaten på nationella proven i spanska, och jag måste säga att jag blev glad att jag iaf fick G på både läs,-hörförståelsen. Visst hade man hopppats på lite bättre, men jag är nöjd ändå. Nu ska bara uppsatsen rättas, och får säkert förhoppningsvis G där också. Slutligen i kursen kanske ett VG, det tycker jag att jag är värd.

Efter skolan gick jag, Micko och Anna en stund på stan. Jag skulle köpa en present till mamma till mors-dag på söndag. GLÖM INTE ER MAMMA PÅ SÖNDAG, HON ÄR DEN VIKTIGASTE NI HAR!!!!!!!

Jag tycker att jag hade bra disciplin på mig idag. Bara en present till mamma, en liten grej på Cubus och en tiny sak på Apoteket. Sen liten vatten. Inget dyrt. Jag måste hålla i mina pengar nu. Viktigt inför sommaren.

Måste hoppa in i duschen nu!

'Om kvinna en gång blir likställd med
mannen blir hon honom överlägsen'
- Sokrates

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback