Vilken soppa

2009-03-11 @ 21:00:35
Nää, nu har jag bara lust att spola ner matten i toaletten eller bara kasta bort boken i sopkorgen. Det är svårt det där! Har prov i morgon. Visst, jag känner att jag kan det mesta, men jag tycker ändå det är jättesvårt. Svårast är att hålla reda på allting som finns i boken. Jo, vi kommer ju att få en formelsamling, men ibland är det svårt att veta "NÄR" man ska använda den rätta formeln. Mycket kommer säkert att snurra omkring som om det vore en karusell i hjärnan. Jag vill bara ha det avklarat nu.

I helgen blir det nog inte så mycket plugg till nästa vecka, för då ska jag till Skövde. Jag åker på fredag eftermiddag, efter skolan, med syrran. Jag ska hälsa på mina kusiner. Det var längesen jag träffade dem, så det ska bli skönt att få se dem igen, och komma bort från Gotland, även fast man har plugg som måste göras.

Nu ska jag äta och se på Grey's Anatomy och kanske plugga lite mer matte, matte & mer matte. Jippi!

Byebye

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback