Vilken glädje

2009-03-12 @ 15:15:59
Sjahopp, då har man matteprovet avklarat. Ni kan inte förstå hur skönt det känns just nu. Allt blev verkligen en lättnad när jag hörde från andra vad de hade svarat, som var likadant som mitt. Nu kan man bara hoppas på att det fullständigt stämmer. Jag vill verkligen få bra på det här. Det ska gå bra på det här, annars vet jag inte vad jag tar mig till. Jag är glad i alla fall, för känslan att det gick bra, överstyr.

Jag hann inte med bussen halv tre, som jag ville, på grund av att provet tog längre tid än vad jag trodde. Så det får bli halv 4 istället. Jag ska hem och packa, för imorn åker jag o syrran till Skövde. Det ska bli jättekul, jag har inte träffat mina kusiner på 3 månader, så jag vill verkligen åka upp till dem nu! Super duper kul!!

Naj, måste kila! byebye

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback