Utrymning av biosalong

2009-03-22 @ 00:22:59
Ajajaj, nu har det varit alldeles för länge för min del som jag senast skrev något här. Förra helgen åkte ju jag och syrran till Varnhem och hälsade på. De blev överaskade, speciellt lilla Noah, som stod i trappan helt förvånad. Synd att det blev väldigt intensivt för det att det blev bara en dag hos dem. Jag har heller inte kunnat skriva för jag har inte haft humöret eller tiden till att göra det. Hade prov i fredags och jag har nog aldrig känt att det gått så dåligt på ett prov förut. Jag är jättemissnöjd för att jag vet att hälften är fel. Det är jag som har missuppfattat det hela. Jag har verkligen lust att göra om det eftersom nu känner jag att jag kan klara det utan problem.

I fredags var även jag, Bella, Caroline, Malin och Fanny på bio. Vi gick och såg "En Shopaholics Bekännelser". Det enda som var en besvikelse var att vi typ missade 10-15 minuter av filmen eftersom lokalen var tvungen att utrymmas på grund av ett brandalarm som satte igång. Vi blev därför tvungna att gå ut som ni säkert förstod, så vi fick vänta ute i minst 20 minuter för att få det bekräftat från brandstationen att det var ett falskt alarm. Typiskt liksom. Vi missade lite av filmen, men man kan säga att vi fick en tjänst tillbaka. På grund av incidenten var de så vänliga och gav oss gratis biljetter till en föreställning under nästa vecka. Självklart får man ta vara på det när man äntligen har fått en gåva. Jag kanske ska gå på bio på tisdag eftersom vi är lediga på onsdag! Någon som vill hänga på kanske???! =)

Naj, nu ska jag se lite tv och sedan gå och lägga mig. =)
Pusspuss♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback