Sweet and Low

2009-03-12 @ 22:21:44
Det är konstigt att jag känner mig ganska lugn, även fast jag har mycket att göra ännu. Men jag tar ett steg i taget. Vad mer kan jag annars göra liksom? Jag skulle vilja hinna med mycket mer än bara plugg, men som det är just nu har jag inget val. Imorn vill jag inte tänka på det så mycket, för då åker jag till kusinerna i Skövde. Längtar efter dem jättemycket. Det blir en överaskning när jag kommer upp, hoppas de blir förvånade!

Jag har packat färdigt det mesta. Jag packade alla kläder och så, och jag bestämde mig för att köra in väskan till Carola, för den kommer vara tung om jag skulle ha burit den imorgon. Usch, naj, så jag åkte in med den istället. Sen så åkte jag in förbi Micko och pratade lite.

Nu är jag trött och ska nog lägga mig, det kommer bli en lång dag imorgon.
Gonatt!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback