Svart spets

2009-03-28 @ 11:34:34
Godmorgon solstrålar! En fin lördag idag inte sant? Nja, dessvärre kan man inte säga att det är det här. Mycket grått ute och dis i luften, kallt. Ändå ska man bege sig ut på stan. Det blir nog inget köpande av några accessoarer idag. Just nu måste jag spara för att nästa helg bär det sig av mot underbara Gävle. Då får jag se brorsans nya lägenhet, som sägs vara större än hans gamla. Det antas vara ett rum extra, som vi kan sova i när vi hälsar på. Riktigt fantastiskt. Jag saknar honom eftersom jag inte träffar honom så ofta som jag skulle vilja. Men man får väl se vart man ska plugga efter studenten? Vem vet, det kanske så blir i Gävle! Inget är uteslutet än.

Ikväll blir det middag med tjejerna hos Josefina. Det kommer bli kul. Vi behöver alla tänka på något annat än att sitta hemma och plugga, speciellt på en lördagkväll.

Nu kilar jag till stan. Ciao! ♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback