Street shoes

2009-03-06 @ 21:58:41

Hejsan
hur är läget?
Med moi är det bra, väldigt trött. Jag satte uppe till klockan 12 igår för att plugga till spanskaprovet som var idag. Jag kände faktiskt att det gick bra och jag hoppas det kan visas på resultatet också. Om inte, då blir jag besviken. Någon av er som läser spanska??? Ibland kan det vara kul, men också ibland inte. Engelskauppsatsen lämnades in idag, och jag kände mig även nöjd där.

Efter skolan drog jag och Micko på stan. Skulle fixa lite nytt till imorgon kväll, för då blir det utgång. Jag hittade däremot inget, men det blev ett par skor i alla fall till vardags. Vi bemöttes också av något himla roligt på stan. Två av våra klasskompisar stod utklädda till ett bi och en morot och stod och delade ut nått utanför symstembolaget. Ni skulle ha sett hur de såg ut. Jättehärliga!

Just nu gör jag inget, känner nästan att jag somnar här. Jag är jättetrött. Men så blir det när man är uppe på nätterna och pluggar spanska.

Ha en trevlig kväll! Puss puss ♥


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback