Oavsett vad

2009-03-03 @ 19:35:19
Jag tror jag behöver styra mig snart. Jag måste ta tag i arbetena mer seriöst. Men igår och idag lyckades jag. Idag blev jag äntligen klar med engelskan, så den behöver jag inte prioritera mer. Fram till fredag kommer det att vara att jag pluggar på spanskan. Det är prov då, och jag känner att jag behöver lära mig ganska mycket till dess. Men jag tror faktiskt jag kan hinna lära mig mycket på två dagar. Fast det är mycket annat som man vill göra också. Just nu och 3 veckor framåt är det minst ett prov i veckan. Det är ju jättekul. Man får hoppas att det inte kommer bli lika mycket efter påsk. Jag antar att nationella proven är då, men orka liksom.

Jag blev också glad idag, eftersom jag äntligen lärt mig något nytt på matten. Det enda som behövdes var lite koncentration och en lärare som för en gångs skull kunde förklara så man fick möjligheten att förstå. Matteprovet är nästa torsdag och jag känner mig lugn för jag ligger inte efter så mycket. Jag känner mig alltid ganska lugn inför matteproven eftersom det är det jag känner att jag kan bäst.

Oj, klockan är halv 8 och jag har inte hunnit äta något ännu, eftersom man suttit med engelskan sedan man kom hem vid halv 5. Så, nu ska jag ner och ta mig ett kvällsmål, för jag är verkligen hungrig. Magen skriker efter mat! (JAG ÄR HUNGRIG)

Byebye ♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback