Någons famn

2009-03-08 @ 21:06:01

Gårkvällen blev lyckad. Jag och Micko drog väl ned till hamnen runt 12. Vi var väl lite varstans, på O'Learys, Lillebror och Hamnplan. Lite dancing and drinking.

Vid 2-tiden stängde Hamnplan, så jag, Micko och två killar drog hem till Micko och hade liten efterfest. Det slutade även med att de sov över. Vi kom nog inte i säng förrän halv 6 heller, på morgonen. ;) Sov inte så många timmar, till halv 10 bara. Sen var det upp och hoppa. Alla drog hem.



Förfest hos Micko
Micko y yo

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, var det inte vi som inte skulle nämna det här? ;) Haha, vilka bilder;P de vill jag ha sen om jag får :D Måste bara säga vilken put-mage jag gör;P <3

2009-03-08 @ 21:28:12
URL: http://mhederfeld.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback