Helg

2009-03-13 @ 15:16:27
Det sista inlägget för helgen blir nog nu. Jag kommer antagligen inte ha tillgång till någon dator när jag är på fastlandet. Det har jag nog inte tid med. Jag vet inte.  Så, jag får skriva ett lite snabbt nu, innan jag ska ned på stan och möta upp syrran.

Åhh, jag är så förväntansfull. Jag tjatar säkert om det ganska mycket just nu, men det är bara det att det ska bli så kul. Även fast det blir en kort vistelse där nere.

Jag är också glad för att jag skrivit färdigt uppsatsen till filosofin. Jag bara kastade ihop något, jag tog det inte så seriöst. Jag har gjort det, så det räknas då. Då var det en mindre sak som måste göras. Nu är det väl bara hundra kvar, eller vad sägs????

Yes yes, nu blir det promenad ned till syrran.
Byebye ♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback