Hålla fast vid

2009-03-02 @ 21:46:26
Kom hem vid 4 och har suttit den mesta tiden fram till nu och pluggat på engelskan och skrivit på filosofin. Diskussionen är imorn, och jag är inte så förberedd, men jag bryr mig inte. Ämnet känns inte svårt, så det borde det kanske inte vara då?

När jag kom hem var pappa hemma, han hade vart vid tandläkaren idag, två gånger och det blev så sent på eftermiddagen att han inte åkte til jobbet. Kändes lite konstigt att han är hemma vid den tiden. Annars ser jag inte av honom förrän kanske halv 7.

Jag åt lite fil och flingor när jag kom hem, jag var hunrig!! Sedan blev det lite mjölk och kakor också.

Nu har jag då pluggat och är helt slut och när som så ska jag bädda ner mig i min varma säng.

Natti natti ♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback