Vilket korttidsminne jag har.....

2009-06-07 @ 21:12:03
...men ska man verkligen behöva komma ihåg allt?

Det gör iaf inte jag. Mitt minne är kort. Visst lagras allt, men inte kommer jag ihåg det när jag behöver det som mest. Ja, så brukar det vara med mig. Det går nog i familjen. Jag sa ju förut att valet är idag, men vad gör inte vi, jo vi glömmer att åka och rösta. SMART SMART! Eller inte. Man kommer ihåg det , men glömmer det lika fort igen. Japp, gör man det inte på en gång är det kört. Ja, de bara hur det gick för oss. Men jag visste inte vilka jag skulle rösta på iaf, men man borde väl ha röstat ändå.

Jaja, sånt händer väl.

Jag har börjat med städningen, men är långt ifrån färdig. Det blir att fortsätta imorn. Tyvärr är elefanterna kvar. Men dem sugs upp imorn. Då finns de inte längre.

Om en timme kanske blir det sängen som gäller. Måste vara lite pigg imorn iaf, så man orkar med skolan en vecka till. Fatta, en vecka kvar sen är det lov i 2 månadet. Frihet!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback