Vad vidrigt!!!!!!

2009-06-10 @ 18:12:08
Nu kommer jag att inspektera duschen utförligt varje gång jag tänker duscha. För vem vill ha larver som ålar sig på väggarna medan man duschar? Inte jag. Det var just det som hände när jag stod i duschen precis nu. Det var det vidrigaste. Usch. Jag höll precis på att smörja in mig med tvål när jag ser något på väggen. Jag skriker på mamma, går ur duschen halvt naken fullt med skum över hela kroppen. Mamma trodde först det var malar (som att det är mycket bättre), men när hon tog dem med pappret och kollade på dem liknade de mer som larver. Så vidrigt. Det ålade minst 6 stycken på väggarna. Det var inte kul måste jag säga. Det är ju äckligt och vi har ingen aning om vart de kommer ifrån. Det är det värsta.

Nej, usch. Det här kommer att sitta i.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback