Sträckan blir längre....

2009-06-10 @ 17:01:05

Hej

Idag har man faktiskt varit ganska duktig. Jag vaknade först klockan 9. Men önskade jag kunde ha sovit lite till eftersom jag är "ledig" idag. (ingen Boda Borg för min del) Jag lunkade nerför trappan, sakta men säkert. Mötte min bror, som kom med båten inatt, i köket. Sedan gick in till grannens kaniner och gav dem mat för dagen och nytt och rent vatten. Kom tillbaka in till mig, gjorde i ordning en kopp te och fixade lite frukt till frukost. Gott. Istället för att enbart sitta framför tv:n hela dagen så stickade jag på min halsduk samtidigt. Men det blev  mer att jag stickade än såg på tv:n. Jag ville bara ha något i bakgrunden liksom.

Vid halv 1-tiden blev det mat. Kycklingfilé och ris plus grönsaker. Strax efter maten fortsatte jag sticka på halsduken. Vid halv 3-tiden satte jag på mig träningskläder och drog mig ut på en joggingrunda. Det var hur skönt som helst. Jag har inte vart ute på en vecka för att det har regnat ganska mycket på sistone. Men idag stack till och med solen fram. Riktigt skönt! Kom hem efter ett tag, drack mycket vatten och stretchade rejält. Nu har jag också "tränat" lite på min pilatesboll. Den kan ärligt vara riktigt bra ibland. Lite avslappning på samma gång som man tränar.

När som helst ska jag duscha, tänkte bara skriva lite. Och efter duschen ska jag se om jag äntligen kan få in bilderna från balen och studenten. Jag är så lat när det gäller att lägga in bilder. Men nu måste jag verkligen få in dem.

Ett år sen
(Slutet av april förra året, på väg ner mot glassbaren med Anna)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback