Stadigt med två fötter i marken

2009-06-25 @ 08:37:31

Kom precis hem från en joggingtur ute i det fria. Jisses vad torr jag blev i halsen. Även fast klockan inte är så mycket så här solen väldigt varm. Man kanske borde gå upp klockan halv 7 o springa för att slippa den starka hettan? Nja, lite tidigt kanske. Jag vill ha lite sovmorgon, men jag behöver ju inte springa varje dag dock.

Jag tänkte först nu göra några övningar på min gymboll och sedan äta frukost ute på terassen. Det är himla mysigt att sitta där, ta en kopp te, kolla på utsikten (fast den är inte så mycket att se på), äta vaniljyogurt med bitar av äpple,  banan och russin i, vilket är förträffligt gott. Jo, det ska jag göra nu!

Tjingeling


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback