Mina djupaste....

2009-06-15 @ 11:14:40
.....tankar går inte att beskriva. Så inleder jag dagens ord. Jag orkar inte komma på nått annat. Det är tråkigt att skriva varje dag: Nämen, hur  mår ni? Ja, jag mår bra" Ganska trist att läsa det, eller? Men men, det blir väl att jag får göra det återigen, för att komma igång på dagen.

Snart kommer Anna med bussen. Sedan ska vi åka in till stan och gå där ett tag. Vid 2-tiden ska jag träffa tjejerna i klassen för att planera inför midsommar. Det ska bli kul. Blir lite mys/fest. Jag är inte helt säker på vad det kommer bli, men det bestämmer vi ju idag.

Nu måste jag nog fixa färdigt lite saker innan Anna kommer.

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback