Min bror trodde.....(ja, han tror så mycket)...

2009-06-16 @ 20:44:37
....att jag inte hade hört Milows låt, ayo technology. Han kom upp hit och sa: vill du höra en bra låt? Jag blev nästan helt upprymd, för jag kan älska att få höra nya låtar. Han sa att  han inte visste vad låten hette, men artisten visste han. När han skrev in namnet på sökrutan, så sjönk axlarna ska jag säga. Blev lite besviken. En "ny" låt säger han, och kommer med Milow. Hallå, hur många gånger har man inte hört den liksom. Det är väl självklart att man har hört den. Den går ju på radion stup i kvarten. men den är som tur är bra ändå, men jag ville höra något nytt.

Idag, på förmiddagen låg jag i solen i ca 1,5 h. Sedan åkte vi till stan efter maten. Där blev det också fika med mormor, mamma och moster. Mysigt. Jag har också köpt ett par shorts och en tröja på cubus. (BTW, igår köpte jag också ett par chinos på cubus för halva priset, ett riktigt kap!) Så nu har jag lite nya somriga kläder.

Klockan är snart 9 och jag är ganska slut. Var ute och sprang förut, längs stranden. Det var skönt. Men jag märkte att stranden nog börjar bli mindre. Vattnet går längre och längre upp nu. Inte bra. Vi vill ha vår strand kvar!!






Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback