Inget intressant som rubrik?

2009-06-30 @ 19:38:26
Det blev stranden idag också. Men dock bara 2 timmar ungefär själv. Det är inte så farligt o gå själv, det är bara det att det är roligare med sällskap. Jag låg i solen o läste min bok samtidigt med musik i öronen. Jag tog mig ett snabbt dopp också, känns som om det blir kallare för varje dag man tagit sig ett dopp.

Jag kom hem vid ungefär 3-tiden och satte mig ute på terassen och fortsatte läsa min bok. Satte även på musik i vardagsrummet med hög volym, så jag kunde lyssna samtidigt som jag fastnade i boken.

Nu lagar jag lite mat, spaghetti. Och jag tror jag måste gå och kolla vattnet nu, så det inte kokar över.
Så tjingan

Stranden

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback