Förlåt

2009-06-11 @ 09:17:40

Hej
Jag sa igår att jag skulle lägga in bilder från studenten och balen, men som vanligt hände det massa annat istället. Men ärligt vet jag inte vad, för jag kommer inte ihåg exakt vad det var. Haha, konstigt. Så ursäkta mig för det.

Idag har man en lektion, på 65 minuter. Kanske till och med även kortare. Vi ska bara ha betygssamtal. Men vad spelar det egentligen för roll. Vi får inte betyget i svenska i år, vi får bara veta vart vi ligger. Och jag har en ganska stor aning på vart jag ligger, så varför behöver jag veta? Jaja, går upp klockan 7 för en lektion där man ska ha betygssamtal, är det värt det? Men jag är redan i skolan, så det är väl lika bra. Man kanske får ett plus i kanten för att man är här, eftersom vår lärare är ganska sträng.

Jag börjar inte förrän om 20 minuter. Vad ska jag göra under den tiden då? Finns ju inget att göra längre. För försöka underhålla mig på något sätt.


En skola är en kasern för minderåråga,
kamouflerad till en civil anläggning.
- Rudolf Rolfs
Skola och undervisning

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback