Delay: STUDENTEN 2009

2009-06-12 @ 18:19:07

Rosor till allt möjligt folk


Fordons utsläpp


Min kusins utsläpp


Tompa


Therese, Stoffe och Mikaela


Niklas


=)


Min kusins vagn


Niklas vagn


Stoffe o Tompas vagn


Media?


Min kusin Jessicas vagn


För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten
Fy fan va vi är bra!


=) =) =)


Jessicas klass (hon som står o vinkar)


Tårtkalas på Östercentrum


Påväg mot vagnarna


Tompa o Micko


Stoffe


Aisle between the carriages


Springer mot framtiden


Jag


Vagnarna fortsätter från Öster


Fordon

Grattis alla som tagit studenten! Nästa år blir det min tur och fy fan vad det ska bli kul alltså! Längtar!!!!



Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback