Dagens armband / Kvällens look

2009-06-27 @ 23:03:40
Idag var man på stan med mamma o pappa. Jag handlade en bikiniöverdel på HM. Vi var också på Telia, Coop och Willys. Efter Willys åkte vi till mormor o morfar en liten stund. Deras granne hade loppis o mormor var där, så jag o mamsen stack också dit en stund.. De har också en butik i dersa källare, en slags western butik, eller vad man ska säga. Direkt ser jag armband hänga på en vägg, jag praktiskt taget springer dit och uppmärksammar att det är precis sådana som jag vill ha. Jag absolut älskar dem. Billiga var de också, 15 kr/ st, ett riktigt bra kap. Jag köpte 3 stycken.





Ikväll har mormor o morfar o Göran varit här o ätit grillat med oss. Mycket gott, sedan tog jag fram pinnar o satte på marshmallows som blev redo att grillas. Men var det värt alla myggbett som jag fick när jag stod vid grillen? Nja, det kan jag inte påstå.

Jag, ikväll. Myspys

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback