Because I said so

2009-06-21 @ 21:12:17

Idag brände man sig i solen igen. Det var konstigt eftersom jag smörjade in mig minst 3 gånger. Rejält! Men tydligen hjälpte inte det. Så nu är jag ganska knallröd på bröstet igen. Som tur är brukar det bli en fin brun färg efter några dagar, om jag inte bränt mig för hårt. Jag tror inte att denna gång var jättehårt, så därför tror jag det kommer att lägga sig ganska snart. Jag hoppas på det i alla fall.

Jag har fått min byrå från Carola nu. Den står i hörnet i rummet nu. Visst finns det vissa saker till som jag vill ändra, men jag får nöja mig så här så länge.

Jag fick även en liten slant av Stoffe för att jag tog hand dom deras kanin. Det tackar man inte nej till. Tack!

Nu, snart, ska vi se Tre systrar och en mamma (-Because I said so)


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback