Tillbaka hem

2009-07-20 @ 22:13:08
...kom med båten hem för en timme sen ungefär. Har ju varit i Gävle den här helgen. Helt spontant som jag säkert sa! Hälsade på brorsan. Det var riktigt jävla kul, *ursäkta språket*! Kom dit vid halv 6 på lördagskvällen. Mötte brorsan, sedan åkte vi till Max och åt mat. Därefter drog vi oss tillbaka hem till honom och började spela guitar hero (RIKTIGT FÖRBASKAT KUL) Jag har aldrig spelat det förut, för att jag är inte speciellt snabb med fingrarna. Men som sagt prövade, och kunde inte sluta. Vi satt med det i 3,5 h samtidigt som vi drack cider och blev lite lulliga (det kommer jag ihåg åtminstone) Vid 12-tiden drog vi oss ned på stan och gick på en krog (eller vad man ska säga?) som jag tror hette Hang Loose (nån som vet, I Gävle, vilken det är?) Det var den enda plats som nog hade 18-gräns. Vi kom inte därifrån förrän efter 2 för det blev så jäkla kul!!!! För min del iaf! Ni ska bara veta vad som hände. Lite kanske ni kan få veta, om ni vill??  ;)

Igår var vi helt döda, bokstavligen. Vi låg i soffan hela dagen och degade. (orkade inget annat) Köpte hem lite mat och åt! Jag åt en kebabrulle, riktigt mumsigt! =) Idag åkte vi hem, jag och syrran. Tog tåget till Stockholm, bussen till Nynäs och båten hem till Gotland. Så nu är jag hemma. Skönt att man kom hem vid 9 redan, och inte så sent som 12 på natten.

Nu tänkte jag faktiskt se en film innan jag går och lägger mig, för nu har jag fått tillbaka tv:n. Inget mer fajtande med kusinen (de åkte hem igår serru)

Puss

Kommentarer
Postat av: nyfiken :)

jo det är klart att vi vill veta :D

2009-07-20 @ 22:25:58
Postat av: Jaquelen

Men det är ju lite kul när det blir sådär intensivt tycker jag =) Men du jag undrar en sak: Ska vi följa varann med bloglovin?

Kram

2009-07-20 @ 22:27:13
URL: http://jaquelen.wordpress.com
Postat av: Jaquelen

Haha :) Men va kul, jag lägger till dig nu då =)

Kram

2009-07-20 @ 22:30:38
URL: http://jaquelen.wordpress.com

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback