Snarare dammelefanter än dammråttor!

2009-07-10 @ 13:26:37
Jag håller då på och städar min boning i huset just nu. Det är så tråkigt!! Men finns det verkligen nån gång som man älskar att städa??? Ibland kan jag otroligtvis tycka det är kul, men inte varje gång. Måste det bli så skitigt så snabbt! Svarta möbler, såsom bokhylla gör ju inte saken bättre heller. Den blir dammig bara efter en dag! usch så jobbigt, den brukar jag få snabbdammsuga av kanske 2 ggr i veckan!

Jag vet inte senast jag gjorde en större städning än den jag gör nu, men det är tydligen tillräckligt längesen för att råttorna under sängen har blivit till elefanter! Men lyckligtvis kommer de försvinna nu! "HAHAHA, SUCKERS, där fick ni, era dammelefanter!!!" Okej, det där kanske inte var så kul, men jag var tvungen.

Oftast städar jag 1 gång i veckan eller 2-3 gånger i månaden. Det beror på annat som man gör istället som är dubbelt så mycket roligare att göra! Eller hur?

Mm, jag får väl fortsätta med städningen så jag blir klar nån gång! buuhuuu!!

//
Zenita Johansson

Kommentarer
Postat av: Trisia&Jussi

Godmorgon:)



Ps. jag kanske ska börja med att videoblogga! Eller vad tycker du? ...låter det som en bra ide? :)

2009-07-10 @ 13:27:58
URL: http://jussiochtrisia.blogg.se/
Postat av: Katie

Vad duktig du är som städar och står i. Jag ska ta tag i mitt rum på söndag hade jag tänkt. Mina plastsyskon kommer om två veckor och då ska en av dom bo i mitt rum. Så det vore väl bra om jag städade innan jag far iväg så dom inte möts av ett kaos!

2009-07-10 @ 13:35:27
URL: http://katie.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback