Ny favorit som....

2009-07-30 @ 01:56:33
.....jag tänker gå och se senare idag. Jennie Abrahamson heter hon. Har ni hört henne förut? Om inte, då är det på tiden ni gör det!

Jag kan inte låta bli att älska hennes röst. Vilket det är något speciellt med! Hon ska spela på Toftagården idag (ja, idag, klockan är faktiskt över 12) och det tänker jag gå o se på. Både hon och Lasse Lindh spelar då ikväll. Egentligen skulle hon ha spelat förra veckan, men då inträffade ju den där olyckan med färjorna så hon kunde inte komma. Därför är hon är nu!

Jag tycker hennes musik är avslappnande. Vilket är bra för mig som är ett vandrande stressmoment många gånger.
Lyssna o njut!
 

Kommentarer
Postat av: Kimse

Fin blogg du har ^^



..



Sex education? I min blogg! :)

Kolla in ^^

2009-07-30 @ 02:03:16
URL: http://vampyrskalman.blogg.se/
Postat av: nadja

sv: hehe har ingen aning om vem de e:P

ja lyssnar på musik ja me :D

2009-07-30 @ 02:09:26
URL: http://nadjafeili.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback