Nu Tv4 - Minnesstund för MJ - R.I.P

2009-07-07 @ 21:07:30
Jag hade glömt att det var ikväll. Jag knäppte nästan nyligen på tv4, och uppmärksammade att minnesstuden för MJ hölls precis i detta ögonblick.

Av det jag tittat på har man hört talare berättat om sina upplevelser med MJ. Och allt är bara bra! De pratar gott om honom. Vad han har åstadkommit, inte bara för sig själv utan även för andra.

Jag kommer fortsätta nu sitta fastklistrad vid tv:n och se på denna minnesstund. Jag vill veta mer om honom av andra! Jag kmr förmodligen zappa mellan tv4 och MTV eftersom där hyllar de honom med att spela hans musik. Jag kommer hylla honom genom att lyssna på dem!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback